Strony

poniedziałek, 24 marca 2014

Talenty

bezTALENTcie

Talenty najchętniej wychylają się kiedy nikt nie patrzy. 
(Jak np w The Voice of Poland... ;P)

A zanikają przez lenistwo. One są jego ofiarą.
Każdy z nas za pewne ma talent do gubienia kluczy, i nie ma go do odwagi - dla niektórych to chyba dobrze.
Wielu z Nas ma talent do pesymizmu...? Nie! Wielu nie ma talentu do optymizmu.

Talent zazwyczaj posiada połowa świata a druga połowa musi marzyć.
Ale... Talent to przecież umiejętność nabyta a nie wrodzona! :)
Niektóre rzeczy można robić bez najmniejszych predyspozycji. Ja na przykład nie umiem tańczyć ale kiedy słyszę muzykę, jestem sama i nikt mnie nie widzi to tańczę! Skoro daje mi to radość... Równocześnie przecież mogę być nienormalna. Ale w tej chwili szczęśliwa :)
Macie jakieś talenty? 
Jeśli nie to proponuję zacząć od np. uszczęśliwiania innych.
 Jak np moja siostra, która po prostu pięknie się uśmiecha i parzy najlepszą kawę? :)



Kubeczek dla jakiegoś rozwijającego sie talęcia.
''Hard work beats talent when talent doesn't work hard''
Możliwy do zamówienia z innym obrazkiem, napisem itp.










Przypominam o moim konkursie!!

Do wygrania żel effaclar, garnier, bransoletki i jaki tylko chcecie kubeczek :)


A teraz chciałabym się pochwalić moimi nowymi farbkami!

Złotą i srebrną.
Dwie różne firmy, już je wypróbowałam i spisuja sie tak jak bym tego chciała :)
Już niedługo będziecie mogli zobaczyć jak wygladaja na kubeczku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz