Strony

niedziela, 29 grudnia 2013

Kamilka 
i lustrzanka :)


Choć najlepszym aparatem nie uchwycimy tego co siedzi w naszej głowie,
piękne jest to, że aparat uwieczni chwilę, która nie zdąży jeszcze przeminąć :)
a później... tę chwilę chcemy (przy)wywołać jak kliszę z aparatu...



Kamilka jest moją kuzynką,  nie lubi matematyki (bardziej rajcuje ja właśnie robienie zdjęć)
 dlatego wybrałam odpowiedni cytat o tym przedmiocie i z drugiej strony kubeczka napisałam:
''Matematyka jest jak dobra impreza, nikt nie ogarnia''  :)
Podobnie zrobiłam z kubeczkami dla innych członków mojej rodziny.
Dziadkowi napisałam kilka zabawnych słów o zagadkach,
babci o pieczeniu placków oczywiście:)
jednemu wujkowi o motorze, drugiemu o wędkarzu.
A ciotkom o komputerze.



mozliwy do zamówienia z innym obrazkiem, napisem itp.
kontakt e-mail:
magda 13bochnia@wp.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz