Strony

poniedziałek, 24 lutego 2014

Hello handsome!


Hello handsome !
Call me ! Hug me ! Kiss me ! Love me ! Be mine !


Cześć przystojniaku!
Sprawiasz, ze moje życie jest piękne!
Więc dzwoń do mnie! Przytulaj mnie! Kochaj mnie! Po prostu bądź mój!Takie proste wyznanie na kubeczku z którego być może poranna kawa lub herbata będzie smakowała najlepiej.
Ale chyba chodziło tylko o to by myślał o niej już od bladego świtu aż do kolacji... Nieustannie.
Ile trzeba mieć siły żeby udźwignąć prawdziwą miłość?
 Żeby wyrzeźbić mięśnie serca trzeba iść przez życie i borykać się z jego trudami.
Żeby wyrzeźbić mięśnie swojego ciała trzeba chodzić na siłownie.
Ale męstwa się na niej nie wyćwiczy :)

A Wy lubicie chodzić na siłownie? Chce wam się czy brak Wam mobilizacji?
Teraz wszędzie w internecie widzę jak dziewczyny dodają zdjęcia perfekcyjnych według nich sylwetek i opisują swój plan treningowy, swoje mobilizacje i zaniedbania.
Ciekawe czy faktycznie są tak ambitne jak o tym piszą :)


Możliwy do zamówienia z innym obrazkiem, napisem itp.
Kontakt przez szybki formularz kontaktowy po lewej stronie u góty ekranu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz