Strony

niedziela, 9 lutego 2014

W życiu kierujemy się rozumem dopóki serce nie zabierze prawa jazdy.

W życiu kierujemy się rozumem dopóki serce nie zabierze prawa jazdy.
No tak... przecież trudno być jednocześnie zakochanym i rozsądnym.

Trochę teorii, zasad ruchu, dużo jazdy i wydaje się nam że już wszystko umiemy.
Często zapominamy, że egzamin to dopiero początek.

Ja już na szczęście to zaliczyłam.
Teorię zdawałam na nowych zasadach. To był koszmar. Jeśli ktoś z Was ma to za sobą,
 dobrze wie, że niektóre pytania są niejasno sformułowane, szczególnie te z odpowiedziami TAK lub NIE.
Bardzo podchwytliwe a niektóre wręcz niepotrzebne. Chyba celowo wstawione po to, żeby Twoja uwaga skupiła się nie na rozwiązywaniu a nad opanowaniem strachu...
Czy podczas jazdy zastanawiacie się nad tym jakie wymiary ma tablica rejestracyjna?
Normalnie, ta informacja kiedyś chyba uratuje mi życie na drodze ;) ha ha ha.
Udało mi się dzięki stronie na facebook-u, na której zbierane są wszystkie pytania-zapamiętane przez ludzi, zdających nowe testy. Prawdziwe, nie wymyślone.
Bez tego pewnie płakałabym w budynku MORD-u jak niejedna dziewczyna żaląca się, że to już 6 raz i dalej nic...
Może ktoś z Was jest po nowym egzaminie teoretycznym na prawo jazdy?
**Jeśli chcielibyście dostać link do strony z pytaniami, chętnie podam :)

Kubeczek dla instruktora jazdy Tomka:




MOŻLIWY DO ZAMÓWIENIA Z INNYM OBRAZKIEM, NAPISEM ITP.
Kontakt przez szybki formularz kontaktowy po lewej stronie u góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz