Strony

poniedziałek, 17 marca 2014

Kruche, słodkie, pyszne! I szybko się kończy.

Kruche, słodkie, pyszne!.
Nie możesz się mu oprzeć. I szybko się kończy/znika?


Ciastko...
Dziecko
mężczyzna,
uczucie,
zauroczenie,
zakochanie.
Życie.
Coś jeszcze??

To ciasteczko dla najwspanialszej mamy, teściowej i babci nie zniknie :)
Najczęściej tylko tak doświadczona osoba (mam na myśli młodość, macierzyństwo, opiekę nad nowożeńcami, następnie nad wnukami) ma pojęcie o tym jak łatwo stracić wyżej wymienione rzeczy, osoby i wartości.
Ja do tej pory nauczyłam sie jak szybko znikają z tależa wypieki mojej babci. Ale szczerze mówiąc ich nigdy nie brakuje (tak jak konsumentów).
Jako dziecko parę razu udało mi się zgubić w mało znanej okolicy i rozpaczac za rodzicami.
Uczucia? Mężczyźni?  Oni zazwyczaj się pokazują i znikają...
Zauroczenie czasami przeradza się w zakochanie i trwa wiecznie.
Ale życie nigdy.
Dlatego każdy z Nas boi się utraty bliskiej osoby.
A wy czego sie nauczyliście??
Co jest dla was kruche, ulotne a przy tym wspaniałe?? :)



Zapraszam do polubienia mojego funpage:


Kubeczek możliwy do zamowienia z innym obrazkiem, napisem itp.

Kontakt przez szybki formularz po lewej str u góry ekranu lub przez funpage :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz