Strony

wtorek, 30 września 2014

Muffinkowy kubeczek

Muffinkowy kubeczek...


...został namalowany dla Moniki - mistrzyni w pieczeniu placków i gotowaniu.
Nie przepadam za słodkościami (oczywiste jest to, że czasami się skuszę) dlatego muffinką mogłabym się tylko przyglądać.
To ciastko, ta wysoka babeczka dla mnie wygląda po prostu ŚLICZNIE,
(ale nie pysznie) można ją przystroić w różnego koloru masy i koraliki. Nadać jej ulubionego smaku.
Ja swoim muffinką dzisiaj dodałam białej, różowej i niebieskiej farby oraz srebrnych koralików.
A smak... jaki sobie tylko wyobrazicie:)
 



Przepadacie za słodkościami?
Może tak nam się wydaje, że nie mamy na coś ochoty a jak już smakujemy to chciałybyśmy żeby się nie kończyło?? ;)

Na koniec coś równie ślicznego jak muffinki...
Moja sukienka w kwiaty :)
Dopasowana od ramion do tali. Niżej rozkloszowana, sztywna. Taka jakiej szukałam!


Kubeczek możliwy do zamówienia z innym obrazkiem, napisem itp.
KONTAKT: Przez szybki formularz po lewej stronie u góry ekranu.
Zapraszam do pozostałych postów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz