Strony

środa, 1 stycznia 2014

Misie Me to You


Mój pierwszy wymalowany kubeczek w tym roku to taki, z misiami Me to You z pięknym cytatem:
''Nie ma siły większej niż prawdziwa miłość''. 
Niebawem powędruje on do pewnego Adasie, który wręczy go pewnej Anetce. Jestem osobą, która wierzy w to, że nic nie dzieje się przypadkiemDlatego cytat, który przelałam na ten pierwszy kubeczek może jest sygnałem zwracającym uwagęna to bym w tym roku wierzyła w potęgę miłości?Ja chyba już w to wierzę. Choć często wydaje się jakby wszystko wisiało na włosku zawsze okazuje się, że... Nie ma siły większej:)


Niełatwo malowało się po sylwestrowej nocy, którą spędziłam z chłopakiem i znajomymi
ale myślę,że wyszło nie tak źle:)
Wczoraj ubrałam się w czarną, rozkloszowaną eko spódniczkę, czarne rajstopy i obcisłą bluzkę w panerkę,
i oczywiście złote dodatki. Do tego zestawu chętnie założyłabym szpilki ale było to niepotrzebne.
Choć bardzo lubię jak szpilki wydłużają moje nogi zakładam je na prawdę rzadko.
W ogóle to kiedy ich nie noszę tak strasznie chciałabym je nosić.
Kiedy już mam je założone wydaje mi się że przesadzam i niepotrzebnie się stroję.
Gdzieś w głowie jeszcze pląta się pytanie: Czy ja w ogóle umiem w tym chodzić?
Też tak macie?




Możliwy do zamówienia z innym obrazkiem, napisem itp.

kontakt e-mail: magda13bochnia@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz