Strony

niedziela, 5 stycznia 2014

Misie ''Me to You''
Od Robaczka dla Robaczka.


Choć już dawno przeminęły lata kiedy bawiłam się maskotkami,
zakrywałam im oczy, żeby nie patrzyły jak płaczę, zasypiałam razem z nimi
i Kochałam ja za to, że zawsze mają czas żebym mogła je do siebie przytulić,
misie Me to You mają w sobie coś takiego, że... chyba nie tylko ja chciałabym takiego mieć.
Kochać go, przytulać, patrzeć i uczyć się od niego, że ''Kto walczy jest zwycięscą'' :)
Szare misie są śliczne, w internecie można znaleźć je nie tylko na obrazkach, również w postaci zabawki-maskotki.
Fasonów jest wieele. Z sercem, kwiatuszkiem, napisem, w ubranku lub bez.
Są na prawdę mega i mają swój klimat. Moja siostra otrzymała takiego w prezęcie,
stąd moja pozytywna ocena.


A Wy? Co o nich myślicie?



Dzisiaj przy malowaniu słuchałam piosenek Jessie J. Ma ona w sobie niesamowitą energię:)

Oczywiście w kółko mogłabym odtwarzać jej kawałek ''Who you are'',
który nauczył mnie, że choć czasami jest ciężko podążać za głosem naszego serca,
łzy nie znaczą że jesteśmy przegrani. Każdy ma przecież upadki i wzloty. Trzeba być po prostu sobą.



**Możliwy do zamówienia z innym obrazkiem , napisem itp.
Kontakt e-mail: magda 13bochnia@wp.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz