Strony

piątek, 3 stycznia 2014

Zestaw dla Matiego
Kubek z kuflem
Pierwszy taki, wykonany przeze mnie zestaw:)  Namalowałam na nim między innymi 
czekoladkę 'Kinderka', którą osobiście uwielbiam, jak chyba wszystko od Kinder,
Lipton Ice Tea, zieloną, co do herbatki to uwielbiam tylko gorącą z miodem i cytrynką:)
Baton Grześki, uwielbiam orzechowe ale... Wszystkie Grześki są pyyszne!
Piwko Harnaś? Nie pogardzę :))

Taki zestaw to świetna sprawa, bo przecież kiedy ktoś jest piwoszem, na pewno wolałby napić się
takiego napoju nie z ulubionego kubka, lecz z ulubionego kufla.

Pisząc tego posta od razu zaczęłam się zastanawiać jakie słodkości namalowałabym dla mojego... :)
To na pewno byłyby cukierki, chyba wszystkie jakie są na świecie,
z wyróżnieniem dla Kinder Schoko-Bons (wiecie że najlepiej smakują wcześniej rozgrzane? np w dłoniach),
Pieguski z orzechami od milki(niedawno wyszły takie duuuże),
Cukierki Skettles (najlepiej z zielonego opakowania, są najbardziej kwaśne:))
Kinder Country,
Chipsy lays ostra papryka (te z seledynowego opakowania) i strongi!

To nie tylko jego ulubione łakocie, moje również!! :)




Możliwy do zamówienia z innym obrazkiem, napisem, itp.
Kontakt e-mail: magda13bochnia@wp.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz